Începând din acest weekend, Carrefour oferă reduceri importante la îmbrăcămintea pentru copii, cu discounturi de până la 70%. Gama de produse Tex este disponibilă acum la prețuri reduse, iar retailerul include și o ofertă de 30% reducere la aproape toate electrocasnicele. Aceste promoții vin într-un moment în care românii sunt îndemnați să evite supermarketurile pentru o zi.

Reduceri consistente la hainele pentru bebeluși

Carrefour a lansat o campanie de discounturi semnificative la o varietate de articole vestimentare pentru copii. Românii care caută produse de calitate la prețuri accesibile pot profita de aceste oferte chiar din acest weekend. Campania „Minus la sută” aduce reduceri cuprinse între 10% și 20% pentru peste 1.700 de produse.

În plus, clienții care folosesc aplicația Carrefour și sunt înscriși în programul de fidelizare „Act for Good” pot beneficia de promoții suplimentare și oferte exclusive.

Reclamă


Apel la boicotarea supermarketurilor pe 10 februarie

În acest context, Călin Georgescu a lansat un apel public, îndemnând românii să evite supermarketurile pe 10 februarie 2025.

„De aceea vă îndemn sincer ca pe data de 10 februarie să alegeți să vă faceți cumpărăturile cu preponderență din piețe, magazine locale, sătești sau comunale, din fața porții. Iar în orașe încercați să alegeți magazine de cartier. Sigur, invit și clasa politică să participe în mod direct.”

Boicotul este susținut de mai multe voci din spațiul public, care acuză lanțurile de supermarketuri că domină piața și afectează micii producători locali.

Extinderea Carrefour și viitorul hipermarketurilor din România

În ciuda apelului la boicot, Carrefour își continuă expansiunea în România, extinzând rețeaua de magazine și oferind clienților opțiuni variate de cumpărături, atât online, cât și offline. Campania „Reducem prețurile” reprezintă un pas important pentru consumatorii care caută oferte avantajoase, retailerul investind constant în strategii de atragere a cumpărătorilor.

În paralel, o propunere legislativă controversată, inițiată de deputatul AUR Gabriel Florea, vizează mutarea hipermarketurilor în afara orașelor și limitarea numărului de magazine ale aceluiași brand. Această inițiativă a generat dezbateri aprinse, fiind privită de unii ca o măsură necesară pentru sprijinirea micilor comercianți, în timp ce alții o consideră o restricție ce ar putea afecta accesul la produse la prețuri competitive.

„În toată Europa, există reguli clare: pe un anumit sector, un brand poate avea maximum două supermarketuri. La noi, însă, aceleași companii domină fiecare colț al marilor orașe, sufocând micii comercianți și producătorii locali.”Gabriel Florea, conform unui comunicat de presă.

Se vor închide hipermarketurile din România?

Deși apelurile la boicot și propunerile legislative privind restricționarea supermarketurilor au captat atenția publicului, nu există încă o decizie oficială privind mutarea sau închiderea acestora. Retailerii internaționali nu au oferit un punct de vedere clar asupra acestor propuneri, însă analiștii economici avertizează că o astfel de măsură ar putea duce la creșterea prețurilor și la limitarea accesului consumatorilor la o gamă variată de produse.

Deocamdată, rămâne de văzut dacă proiectul legislativ va fi adoptat și cum va influența piața de retail din România.