Digi RCS-RDS anunță schimbări majore privind plata facturilor din luna martie

Data actualizării: 10 martie 2025

Digi RCS-RDS, unul dintre cele mai mari grupuri românești de telecomunicații, a anunțat recent o schimbare semnificativă care va avea loc începând cu luna martie. Compania a informat clienții săi că nu mai are niciun fel de contract cu Selfpay, sistemul de plată a facturilor. Această schimbare ar putea duce la disfuncționalități în administrarea conturilor și la apariția unor comisioane suplimentare pentru cei care folosesc încă terminalele Selfpay.

Detalii despre noua politică de plată

În luna martie, Digi RCS-RDS va înceta să mai folosească Selfpay pentru plata facturilor. În consecință, clienții care aleg să plătească facturile prin acest sistem vor fi obligați să suporte un comision suplimentar de 5 lei per factură. Acest cost nu este perceput de Digi RCS-RDS, ci de operatorul care administrează terminalele de plată.

Vrem să te anunțăm că din martie 2025 DIGI nu mai are contract cu Selfpay pentru plata facturilor. Dacă alegi să plătești în continuare la aceste terminale, furnizorul lor va percepe un comision suplimentar de 5 lei per factură. Riști ca plata să nu fie alocată corect. Această taxă nu este aplicată de DIGI, ci este stabilită de operatorul terminalului

”, a transmis Digi RCS-RDS, conform publicației idevice.ro.

Citește și:

Reacția Selfpay

Pe de altă parte, Selfpay a declarat că regretă decizia luată de Digi RCS-RDS de a întrerupe contractul pentru plata facturilor. Aceasta a fost o decizie unilaterală, iar Selfpay susține că a încercat în repetate rânduri să găsească soluții sustenabile pentru continuarea parteneriatului. Compania a oferit chiar și integrarea gratuită a plăților DIGI în aplicația mobilă SelfPay Now, care este folosită de peste 600.000 de utilizatori. Totuși, oferta nu a fost acceptată de către Digi RCS-RDS.

Am încercat în repetate rânduri să găsim soluții sustenabile pentru continuarea acestui parteneriat, însă oferta noastră, care includea și integrarea gratuită a plăților DIGI în aplicația mobilă SelfPay Now (folosită de peste 600.000 de utilizatori), nu a fost acceptată. Costurile operaționale aferente procesării plăților prin rețeaua noastră de peste 12.000 de locații depășesc semnificativ comisionul propus către SelfPay, și totuși compania DIGI a ales să nu acopere acest cost, preferând în schimb să închidă colaborarea

”, a transmis Selfpay, relatează profit.ro.

În acest context, clienții Digi RCS-RDS sunt încurajați să se informeze despre alternativele de plată disponibile, pentru a evita costurile suplimentare. Compania de telecomunicații a luat această decizie cu scopul de a reduce costurile de funcționare pentru furnizarea serviciilor către clienții din România.

Citește și:
🔹ATENȚIE!
Conținutul publicat pe dinpopor.ro poate fi preluat doar în limita a 500 de caractere, cu menționarea sursei și link activ. Orice utilizare neautorizată reprezintă o încălcare a Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor și va fi sancționată conform legislației în vigoare. 🚨