Gabriela Cristea, cunoscuta prezentatoare TV, a fost în centrul atenției pe internet după ce campania ei de promovare a cozonacilor a fost marcată de probleme. Mulți clienți au reclamat faptul că produsele comandate nu au fost livrate la timp, iar prezentatoarea a fost nevoită să ofere explicații și să își ceară scuze public.

Problemele cu livrările

Pe rețelele sociale, mulți clienți s-au plâns că nu au primit cozonacii comandați de la Gabriela Cristea. Acest lucru a dus la nemulțumiri și la critici din partea celor afectați. Prezentatoarea TV a explicat că întârzierile au fost cauzate de probleme cu serviciile de curierat, care au dus la blocarea unor pachete în depozitele acestora.

Reclamă

Gabriela Cristea a dorit să ofere lămuriri și a postat un videoclip pe rețelele de socializare, în care și-a exprimat regretul și și-a cerut scuze celor afectați. Ea a promis că produsele care nu au ajuns la timp vor fi returnate și că clienții își vor primi banii înapoi.

Situația se remediază

Chiar dacă a avut de înfruntat aceste provocări, Gabriela Cristea a reafirmat angajamentul față de afacerea sa și a promis că situația se va remedia în curând. Prezentatoarea TV a declarat că toate produsele vor fi livrate în săptămâna următoare și că va face tot posibilul pentru ca clienții să fie mulțumiți.

Pe plan personal, Gabriela Cristea a continuat să se bucure de sărbătorile de Paște alături de familie. Ea a împărtășit cu fanii momente din ziua de Paște, inclusiv o escapadă matinală la magazin pentru a cumpăra ouă de ciocolată pentru copiii săi. Gabriela Cristea a mărturisit că a adoptat această activitate pentru a-i bucura pe cei mici, chiar dacă nu este o tradiție românească.

Gabriela Cristea a fost în centrul atenției după evenimentele legate de campania sa de promovare a cozonacilor, dar a reușit să gestioneze situația cu profesionalism și să își ceară scuze public pentru neajunsurile create.