Ghita Ciobanu, personajul central dintr-o campanie publicitara la Vodafone ce a inceput in anul 2013, a devenit un adevarat brand. Cu o apetenta pentru comunicare si afaceri, ciobanul din Jina a reusit sa atraga mii de fani dupa reclamele de la TV si sa stranga peste 438.000 de prieteni pe pagina sa de Facebook. Cu toate acestea, drumul sau nu a fost lipsit de obstacole.

Dupa succesul adunat, Ghita Ciobanu si-a deschis un magazin pentru a vinde produsele sub brandul sau. Aceasta mutare a fost primita cu entuziasm de catre fani, dar situatia a luat o turnura neasteptata in 2018, cand pagina sa de Facebook a fost stearsa. Vedetele care ii bateau la poarta pentru un plus de faima au disparut, iar ciobanul s-a trezit izolat la Jina, alaturi doar de sotia sa, Andreea.

Chiar si in fata acestor provocari, Ghita Ciobanu nu s-a lasat invins. Cu doi copii de care este mandru si alaturi de o sotie puternica, ciobanul a continuat sa fie capul familiei. Insa, viata sa nu a fost lipsita de controverse, iar in 2018 a fost din nou in centrul atentiei din cauza unei aparitii la DNA. Impreuna cu alti colegi din bransa, el a facut publice acuzatii de nereguli grave impotriva Ministerului Agriculturii, solicitand o audienta la procurorul sef.

Reclamă

Ghita Ciobanu este mult mai mult decat un simplu personaj publicitar. De-a lungul anilor, el a dovedit ca are un spirit antreprenorial puternic si o determinare remarcabila. Chiar daca a trecut prin momente dificile, ciobanul din Jina a reusit sa-si pastreze integritatea si sa ramana un exemplu de lupta impotriva injustitiei.