Treisprezece sezoane, sute de episoade și multe preparate delicioase mai târziu, trio-ul de jurați de la emisiunea "Chefi la Cuțite" a luat o decizie surprinzătoare. Florin Dumitrescu, Cătălin Scărlătescu și Sorin Bontea au spus adio show-ului culinar care i-a consacrat, refuzând să mai participe la filmările noului sezon. Plecarea lor de la postul de televiziune Antena 1 a fost una rapidă și decisivă, dar ce au făcut cei trei chefi după această decizie? Iată ce proiecte îi țin ocupați și cum continuă să facă bani frumoși fără emisiunea care i-a adus în atenția publicului larg.

Cătălin Scărlătescu și Sorin Bontea continuă să facă bani frumoși din reclame

Chiar dacă nu mai sunt prezenți pe micile ecrane în cadrul show-ului "Chefi la Cuțite", Cătălin Scărlătescu și Sorin Bontea se mențin în atenția publicului prin intermediul reclamelor. Datorită popularității lor pe rețelele de socializare, cei doi chefi atrag atenția unor companii interesate să încheie parteneriate pentru diverse campanii publicitare. Aceste colaborări aduc sume considerabile direct în conturile bancare ale celor doi, permițându-le să își mențină un nivel ridicat de trai.

Printre brandurile promovate de Cătălin Scărlătescu se numără Carrefour România și colecția "Bregner", în timp ce Sorin Bontea recomandă produsele Bosch, Kotanyi sau Tazz. Succesul în lumea internetului se datorează nu doar taliei lor de bucătari recunoscuți, ci și abilităților lor de a influența opțiunile de cumpărare ale publicului.

Reclamă

De la chefi la influenceri: cum au ajuns Cătălin Scărlătescu și Sorin Bontea să câștige bani din reclame

Cătălin Scărlătescu și Sorin Bontea nu sunt doar chefi talentați, ci și influenceri în adevăratul sens al cuvântului. Prin intermediul numărului impresionant de urmăritori pe rețelele sociale, cei doi reușesc să-și promoveze partenerii comerciali și să genereze vânzări semnificative. Desigur, aceste campanii publicitare nu vin fără costuri, iar remunerațiile obținute reflectă eforturile și implicarea lor în promovarea produselor.

Astfel, plecarea de la Antena 1 nu a însemnat sfârșitul unei perioade de succes pentru Florin Dumitrescu, Cătălin Scărlătescu și Sorin Bontea, ci doar o nouă etapă în carierele lor. De la chefi renumiți la influenceri cu un impact semnificativ asupra publicului online, cei trei jurați continuă să facă bani frumoși din reclame, menținându-și statutul de figuri influente în peisajul mediatic românesc.