Supermarketurile Froo în expansiune amenință supremația marilor retaileri din România

Data actualizării: 21 iunie 2025

Supermarketurile Froo au început să acapareze România, atrăgând clienții cu oferte, promoții și prețuri excelente. Cu produse noi și de calitate, acestea amenință supremația marilor retaileri precum Mega Image, Lidl sau Kaufland.

Ascensiunea Froo

Froo este un magazin care a început să fie observat tot mai des în ultima perioadă. Clienții apreciază faptul că sunt aproape de casă și oferă alimente de calitate. În plus, lanțul se luptă cu marile supermarketuri din România, dar și cu jucătorii online, precum Sezamo sau Freshful. Cu toate acestea, chiar dacă este mereu coadă la case, cumpărătorii sunt mulțumiți de produse și de prețurile mici.

A intrat pe piața locală la finalul anului 2023.

Expansiunea Froo a fost remarcabilă. Magazinul a fost lansat de polonezii de la Żabka Group, una dintre cele mai mari companii de comerț de proximitate din Europa. Brandul este unul nou în ecosistemul Grupului Żabka pe piața europeană.


Froo și Żabka – similarități

Grupul deține un lanț de peste 10.000 de magazine Żabka în Polonia și Maczfit, o companie lider de catering dietetic. Compania din Polonia a preluat pachetul majoritar de la antreprenorii români Radu Trandafir, Marcela Trandafir și Ioana Ionițescu. Magazinele Froo sunt echivalente cu supermarketurile Żabka care operează în Polonia.

Citește și:

Firma poloneză mai deține și magazinele Nano, unități automatizate fără angajați. În portofoliul său se găsesc și soluții q-commerce (cu livrare rapidă), e-commerce și inclusiv catering dietetic.

Citește și:
🔹ATENȚIE!
Conținutul publicat pe dinpopor.ro poate fi preluat doar în limita a 500 de caractere, cu menționarea sursei și link activ. Orice utilizare neautorizată reprezintă o încălcare a Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor și va fi sancționată conform legislației în vigoare. 🚨