Transformarea lui Ghiță Ciobanul: De la vedetă TV la antreprenor controversat

Data actualizării: 10 iulie 2024

Ghiță Ciobanul, figura emblematică dintr-o campanie publicitară la Vodafone lansată în 2013, și-a câștigat un loc aparte în inimile românilor. Aparițiile sale televizate care l-au transformat într-un star de moment, au fost doar începutul unei călătorii complicate și pline de schimbări.

De la celebritate la antreprenoriat

În urma succesului său mediatic, Ghiță Ciobanul, originar din Jina, a decis să valorifice faima dobândită prin deschiderea unui magazin propriu. „Era el în București, pentru că vrea să-și deschidă un magazin, pentru a vinde produse marca Ghiță. Noi o să-i facem campania. E o avanpremieră ce vă spun acum”, declara în acea perioadă Adrian Botan, Creativ Partner la McCann Bucharest.

Transformarea lui Ghiță dintr-un simplu cioban în antreprenor a fost rapidă și impresionantă. Pagina sa de Facebook ajunsese la peste 438.000 de prieteni, consolidându-i astfel brandul personal și oferindu-i oportunități de business. Produsele comercializate sub marca Ghiță au început să devină tot mai populare, iar magazinul său promitea să fie o reușită.


Problemele și revenirea lui Ghiță

Totul părea să meargă bine până în 2018, când pagina sa de Facebook a fost ștearsă brusc, lovitură ce a marcat începutul unui declin temporar. Vedetele, care altădată îl vizitau pentru a se asocia cu faima sa, au încetat să mai vină la Jina. În aceste momente dificile, singura care i-a fost alături a fost Andreea, soția sa devotată.

Citește și:

Cu toate acestea, Ghiță nu s-a lăsat învins. A rămas capul familiei sale și a continuat să muncească pentru a-și susține cei doi copii. „Sunt mândru nevoie mare de copiii mei, la fel de mândru cum sunt și de soția mea, care nu arată deloc a soție de oier,” spunea Ghiță, arătând că familia rămâne prioritatea sa.

Controversele nu l-au ocolit

Anul 2018 a adus și alte provocări pentru Ghiță, fiind luat din nou în vizor din cauza unei apariții la DNA. Împreună cu alți colegi din branșă, a depus o plângere împotriva Ministerului Agriculturii, acuzând nereguli grave. Ciobanii susțineau că au fost declarate mai multe animale decât existau în realitate, pentru a încasa ilegal fonduri europene.

Această inițiativă a arătat că Ghiță nu este doar un om de afaceri și o figură publică, ci și un cetățean activ, care nu ezită să lupte pentru dreptate. „Este vorba despre corectitudine și despre viitorul agriculturii noastre,” a declarat Ghiță într-un interviu ulterior.

Ghiță, un om al renașterii continue

Astăzi, Ghiță Ciobanul continuă să fie o sursă de inspirație pentru mulți români. Deși faima sa a suferit suișuri și coborâșuri, el a demonstrat că nu renunță niciodată, indiferent de dificultăți. Brandul său personal, construit pe baza onestității și muncii asidue, rămâne un exemplu viu al modului în care poți să îți redefinești constant drumul în viață.

Această poveste a lui Ghiță Ciobanul ne amintește că, în ciuda obstacolelor, spiritul de luptător și susținerea familiei pot transforma orice provocare într-o oportunitate de renaștere.

Citește și:
🔹ATENȚIE!
Conținutul publicat pe dinpopor.ro poate fi preluat doar în limita a 500 de caractere, cu menționarea sursei și link activ. Orice utilizare neautorizată reprezintă o încălcare a Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor și va fi sancționată conform legislației în vigoare. 🚨